Wdrożenie systemu typu service desk dla Casino Polonia



Septylion Spółka Jawna, wdrożyła systemy typu help i service desk firmy OTRS w firmie Casino Polonia Sp. z o.o.


Wdrożenie systemu service desk firmy OTRS w Casino Polonia


Logo OTRS

Septylion Sp. J., wdrożyła system typu service i help desk firmy OTRS dla Casino Polonia.

System służy do obsługi zgłoszeń serwisowych z kasyn (Sunrise, Janki) oraz biura zarządu w Warszawie. W ramach wdrożenia została uruchomiona usługa automatycznego powiadamiania poprzez SMS o nowych zgłoszeniach.

OTRS  to jeden z najlepszych systemów, przeznaczonych do obsługi zgłoszeń. System został zaprojektowany i napisany dla realizacji procesów wymagających  sprawnej obsługi zgłoszeń kierowanych do działów wsparcia i obsługi serwisowej. Liczba instalacji systemu na świecie przekroczyła kilkadziesiąt  tysięcy

Program posiada wiele funkcji przydatnych w  procesie obsługi zgłoszeń, takich jak:
  • automatyczna rejestracja zgłoszeń wysyłanych na skrzynkę e-mail systemu,
  • automatyczne generowanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i komunikatów z informacjami o zmianach stanu zgłoszenia,
  • automatyczne informowanie użytkowników o nowych zgłoszeniach i odpowiedziach do otwartych zgłoszeń,
  • panel WWW klienta do wysyłania zgłoszeń, sprawdzania historii i stanu ich realizacji,
  • interfejs WWW dla operatorów obsługujących zgłoszenia (tzw. agentów),
  • definiowanie schematów gotowych odpowiedzi do użycia w panelu operatora,
  • brak konieczności instalowania dodatkowych aplikacji na stacjach klientów i operatorów - cała obsługa odbywa się przez przeglądarkę WWW  oraz wiadomości e-mail,
  • możliwość ręcznego tworzenia zgłoszeń przez użytkownika np. na podstawie otrzymanego zgłoszenia telefonicznego,
  • indywidualna numeracja zgłoszeń, z funkcją automatycznego łączenia otrzymywanych odpowiedzi e-mail, z historią zgłoszenia, którego te odpowiedzi dotyczą,
  • pełna historia obsługi zgłoszeń, z możliwością wyszukiwania według wielu kryterii, w tym po treści zgłoszeń,
  • możliwość obsługi setek a nawet tysięcy zgłoszeń dziennie dzięki wydajnej pracy w systemie wielu operatorów jednocześnie (równoległa obsługa wielu zgłoszeń, możliwość przesuwania zgłoszeń między operatorami lub zespołami operatorów),
  • obsługa wielu kolejek zgłoszeń, z automatycznym przypisywaniem do kolejek zgłoszeń od określonych klientów,
  • obsługa kilkudziesięciu języków, załączników, priorytetów usług i SLA, drukowanie zgłoszeń do PDF,
  • wbudowany zestaw raportów z praktycznym kreatorem do samodzielnego definiowania kolejnych zestawień.

 

Kierownik Działu Projektów


Comments (0)



This thread has been closed from taking new comments.
Dostawa dysków SSD na SGGW 08.06.2015 Dostawa Dysków SSD - SGGW...

Odnowienie Certyfikatu ESSER 13.03.2015 Odnowienie Certyfikatu ESSER 8000 / IQ8Control / FlexES Control...

Przebudowa systemu SSP i SUG w Millennium Plaza 31.01.2015 Przebudowa systemu SSP i SUG w biurowcu Millennium Plaza w Warszawie...

Dostawa tabletów - Urząd Skarbowy Warszawa Ursynów 08.01.2015 Dostawa tabletów - Urząd Skarbowy Warszawa - Ursynów...

Copyright by Septylion Sp.J.          stat4u